Cukkinis lasagne

Adag: 4IMG_20140910_190158

Hozzávalók:

  • 1 nagy cukkini,
  • 0,5 kg darált hús,
  • 0,5 fej hagyma,
  • 3 gerezd fokhagyma,
  • 1 paprika,
  • 1 kis sárgarépa,
  • 2 konzerv paradicsom püré,
  • só,
  • bors,
  • petrezselyem,
  • oregánó,
  • 1 evőkanál mandulaliszt,
  • 3 evőkanál kókuszzsír,
  • 3 dl kókusztej,
  • 1 púpos evőkanál tápióka liszt,
  • 20 dkg sajt (parmezán).

Elkészítés:

  • A hagymát, fokhagymát, sárgarépát, paprikát aprítóba teszem, ledarálom,
  • Egy serpenyőben a 2 evőkanál kókuszzsírt felmelegítem, majd a zöldségeket hozzáadom,
  • Hozzáadom a darált húst és sütöm kb. 10 percig,
  • Majd ráöntöm a paradicsompüréket, hozzáadom a sót, borsot és a többi fűszert, majd félretettem,

IMG_20140910_173437

  • A cukkinit zöldséghámozóval leszeltem, és egy tepsit kibéleltem vele,

IMG_20140910_175556

  • Egy lábosban melegítettem 1 evőkanál kókuszzsírt és hozzáadtam a liszteket és a kókusztejet, sóztam, borsoztam,
  • A tepsibe raktam a húsból, majd a lisztes masszából, újra cukkinit és így tovább,
  • Betettem a sütőbe (180 fokra előmelegített) kb. 30 percre, majd a reszelt sajtot ráraktam és visszatettem a sütőbe kb. 20 percre.
Leave a Reply

